Üzlet és etika

Üzlet és etika

Ligeti Görgy

2011. január 09. - sandorjeno

Ligeti György

Két lányom van. Egyébként pedig 1991 óta tanítok, kutatok, írok, szórakoztatom az embereket konferenciákon, illetve tanulok tőlük szervezetfejlesztő tréningeken, melyeket társaimmal tartok.

Informatikusként végeztem, középiskolai tanárként folytattam. 2003-ban doktoráltam szociológiából, 15 évig vezettem a Kurt Lewin Alapítványt, tanítottam az ELTE-n, Pécset, Bécsben az egyetemen, a SOTE-n egy rövid ideig tanszékvezető is voltam. Jelenleg a Budapesti Kommunikációs Főiskola egyik vezető CSR-oktatója vagyok.

humanrobot.biz néven indítottam vállalkozásfejlesztő vállalkozást. Nem tettem le zeneszerzői ambícióimról, néhol fellelhetők a zenei megnyilvánulásaim. Nagyon érdekel Japán, egy ideje tanulom a nyelvet.

humanrobot.biz

A bejegyzés trackback címe:

https://uzletietika.blog.hu/api/trackback/id/tr302571975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása